Monday, March 17, 2014

Analisa Peribadi mengikut tarikh lahir

NAMA                    : Laith

TARIKH LAHIR    : 13 - 7 - 2000

JANTINA                 : Lelaki

KETINGGIAN              : 168 cm

BERAT BADAN     : 75 Kg


ANALISIS UMUM
##############################

NO. PERIBADI    : 4

ELEMEN          : Kayu

CIRI UTAMA      : Rancang

SINOPSIS                : Disukai kerana kemahiran dan perancangan, namun kemahiran perhubungan sempit.

TAFSIRAN UMUM  : Kemahiran tinggi, bijak, tidak mudah putus asa, sukar simpan wang, perhubungan mudah putus. 

WARNA SESUAI    : Hijau.

STATUS BMI      : 27 => Overweight (berat berlebihan). Senaman secara berjalan-laju selama 30 minit, 3 hari seminggu di samping mengamalkan pemakanan yang sihat dan seimbang mungkin dapat membantu mengurangkan berat badan anda kepada berat yang ideal.

PENYAKIT UMUM   : Struktur tulang, kawasan hati, mata, masalah tendon, kekejangan otot (terutama sekitar bahu), masalah kulit.


PERINCIAN ANALISIS PERIBADI
################################

Seorang yang popular (samada disedari/tidak disedari). Perancang dan penyampai yang baik, akan membawa kejayaan di kemudian hari. Sentiasa merancang untuk keuntungan tetapi kerap sangat, perlu bekerja sendirian untuk mencapai matlamat. Perancang yang cepat dan mampu menyiapkan kerja dalam jangkamasa yang singkat, ringan tulang.

 Mempunyai daya tarikan yang tinggi, pelaris semulajadi. Mudah terbabit dengan cinta 3 segi, mudah disabotaj. Sesuai menjadi jurujual, agen pemasaran, ahli politik dan artis. Dikelilingi wanita, dibiayai wanita. Bakat sebagai penceramah, suka berkongsi ilmu. Sesuai menjadi penceramah, guru dan pensyarah. Suka berniaga dan mudah untung.


PERINCIAN ANALISIS KERJAYA
################################
(KERJAYA SESUAI)
Perabut, kertas, pendidikan, perpustakaan, pertukangan, pakaian, kebudayaan manusia, buku, studio rekaan, fabrik, penanaman, perladangan, hortikultur, perkebunan, perhutanan, kilang papan, perubatan, hospital, keagamaan, pelukis, doktor, ahli farmasi, guru, profesor, penerbit, pegawai perhubungan, pentadbir pejabat.

(KERJAYA TERBAIK)
Hartanah, pusat kewangan, pembuat pasu, kedai antik, pakar runding, perakaunan, pengkebumian, batu permata, marmar, kontraktor, perlombongan, kebajikan, pembinaan, broker saham dan sekuriti, arkitek, pekebun, peladang.


"Mengenali Potensi Diri Melalui Tarikh Lahir"

No comments:

Post a Comment